Om jeg har glemt å legge ut treninger er det styrke på mandager kl. 19:30 oppv./20.00 styrke, intervaller kl. 19.30 på onsdager, og langtur kl. 09.00 på søndager - Alle dager fra/ved Follo Museum.

Vi har satt opp treninger gjennom hele sommeren og de som kan stiller opp. 

Dag Tid Notat
Onsdag 20. okt 19:30 Intervalltrening kl 1930 fra parkering ved Follo Museum. Elghufs opp Batteriveien. 3 sett med 3*3min. Bruk klassisk staver eller kortere, helst med rulleskipigg. Skarpe pigger er også en fordel.
Mandag 18. okt 19:30/ 20:00 Styrke kl 2000 ved senen på Follo Museum. Oppvarming med 'spenst' kl 1930. Hvis det er dårlig vær er vi inne i Aulen på Seiersten ung.skole. Ta med innesko og egen matte, husk avstand.
Søndag 17. okt 09:00 Langtur til Bølerhytta. Oppmøte P Follo Museum kl 09. Deler oss ved behov. Ca. 2 timer. og turen er ca 19km.
Onsdag 13. okt 19:30 Intervalltrening kl 1930 fra parkering ved Follo Museum. 3*8 min intervall. Vi løper i lysløypa, antar start på int blir krysset ved Kverndammen.  Sikkert ingen ulempe å ta med hodelykt for de som har :-)
Mandag 11. okt 19:30/ 20:00 Styrke kl 2000 ved senen på Follo Museum. Oppvarming med 'spenst' kl 1930. Hvis det er dårlig vær er vi inne i Aulen på Seiersten ung.skole. Ta med innesko og egen matte, husk avstand.
Søndag 10. okt 09:00 Langtur til Bølerhytta. Oppmøte P Follo Museum kl 09. Deler oss ved behov. Ca. 2 timer. og turen er ca 19km.
Onsdag 06. okt 19:30

Intervalltrening kl 1930 fra parkering ved Follo Museum. Finn frem stavene, vi starter med Elghufs opp Batteriveien. 2 sett med 3*3min. Bruk klassisk staver eller kortere, helst med rulleskipigg. Skarpe pigger er også en fordel. Er vel høstferie, men de som er hjemme kan jo trene. Vi er tilbake på kl 1930 som oppmøtetid.

Mandag 04. okt 19:30/ 20:00 Styrke kl 2000 ved senen på Follo Museum. Oppvarming med 'spenst' kl 1930. Hvis det er dårlig vær er vi inne i Aulen på Seiersten ung.skole. Ta med innesko og egen matte, husk avstand.
Søndag 03. okt 09:00 Langtur til Bølerhytta. Oppmøte P Follo Museum kl 09. Deler oss ved behov. Ca. 2 timer. og turen er ca 19km.
Onsdag 29. Sept 18:30 Intervalltrening kl 1930 fra parkering ved Follo Museum. 10*2 min intervall. Satser på første del av terrengkarusellen, om det blir mørkt tar vi det på Golfbanen. Sikkert ingen ulempe å ta med hodelykt for de som har :-)
Tirsdag 28. Sept 19:30 TESTLØP - Håper det er flere som ønsker en pekepinn på hvor dårlig formen er, slik at tiden kan forbedres ved senere anledninger. Normalt blir det testløp siste tirsdag i måneden. Egen fast løype fra Vindfangeren til Museet, 3,1 km og ca 120 høydemetre. Oversikt over tildigere tider finner du under vedlegg.
Mandag 27. Sept 19:30/ 20:00 Styrke kl 2000 ved senen på Follo Museum. Oppvarming med 'spenst' kl 1930. Hvis det er dårlig vær er vi inne i Aulen på Seiersten ung.skole. Ta med innesko og egen matte, husk avstand.
Søndag 26. Sept 09:00 Langtur til Bølerhytta. Oppmøte P Follo Museum kl 09. Deler oss ved behov. Ca. 2 timer. og turen er ca 19km.
Onsdag 22.Sept 18:30 Oppmøte ved Follo Museum. Intervaller, 8x3 min, 2 min pause i deler av terrengkarusell løypa på Seiersten Skanse. 
Mandag 20. Sept 19:30/ 20:00 Styrke kl 2000 ved senen på Follo Museum. Oppvarming med 'spenst' kl 1930. Hvis det er dårlig vær er vi inne i Aulen på Seiersten ung.skole. Ta med innesko og egen matte, husk avstand.
Søndag 19. Sept 09:00 Langtur til Bølerhytta. Oppmøte P Follo Museum kl 09. Deler oss ved behov. Ca. 2 timer. og turen er ca 19km.
Onsdag 15. Sept 18:30 Intervaller kl 1830 fra museet. Oppvarming og så pyramide, 2-3-4-5-4-3-2-1 på skansen/terrengkarusell løypa. NB vi prøver en time tidligere.
Mandag 13. Sept 19:30/ 20:00 Styrke kl 2000 ved senen på Follo Museum. Oppvarming med 'spenst' kl 1930. Hvis det er dårlig vær er vi inne i Aulen på Seiersten ung.skole. Ta med innesko og egen matte, husk avstand.
Søndag 12. Sept 09:00 Langtur til Bølerhytta. Oppmøte P Follo Museum kl 09. Deler oss ved behov. Ca. 2 timer. og turen er ca 19km.
Onsdag 08. Sept 19:30 Intervalltrening kl 1930 fra parkering ved Follo Museum. 6*4min, 2 min pause som vanlig. Vi løper Terrengkarusell runden. Siste Follotrim på Hvitsten kl 18. om noen er interessert.
Mandag 06. Sept 19:30/ 20:00 Styrke kl 2000 ved senen på Follo Museum. Oppvarming med 'spenst' kl 1930. Hvis det er dårlig vær er vi inne i Aulen på Seiersten ung.skole. Ta med innesko og egen matte, husk avstand.
Søndag 05. Sept 09:00 Langtur til Bølerhytta. Oppmøte P Follo Museum kl 09. Deler oss ved behov. Ca. 2 timer. og turen er ca 19km. I dag kommer også Geir :-)
Onsdag 01. Sept 19:30 Intervaller kl 1930 fra museet. Oppvarming og så 5*5 min på skansen/terrengkarusell løypa. Follotrimmen Siggerud kl 18. om noen er insteressert.
Tirsdag 31. august 19:30 TESTLØP - Håper det er flere som ønsker en pekepinn på hvor dårlig formen er, slik at tiden kan forbedres ved senere anledninger. Normalt blir det testløp siste tirsdag i måneden. Egen løype fra Vindfangeren til Museet. Kjell Arne og Geir testet formen og tider finner du under vedlegg neders.
Mandag 30. august 19:30/ 20:00

 Styrke kl 2000 ved senen på Follo Museum. Oppvarming med 'spenst' kl 1930. Hvis det er dårlig vær er vi inne i Aulen på Seiersten ung.skole. Ta med innesko og egen matte, husk avstand.

Søndag 29. august 09:00 Langtur til Bølerhytta. Oppmøte P Follo Museum kl 09. Deler oss ved behov. Ca. 2 timer. og turen er ca 19km.
Onsdag 25. august 19:30 Intervalltrening kl 1930 fra parkering ved Follo Museum. 4*6min. Rundt Hundeskolen. Follotrimmen Langhus kl 18. om noen er interessert.
Mandag 23. august 19:30/ 20:00 Styrke kl 2000 ved senen på Follo Museum. Oppvarming med 'spenst' kl 1930. Hvis det er dårlig vær er vi inne i Aulen på Seiersten ung.skole. Ta med innesko og egen matte, husk avstand.
Søndag 22. august 09:00 Langtur til Bølerhytta. Oppmøte P Follo Museum kl 09. Deler oss ved behov. Ca. 2 timer. og turen er ca 19km.
Onsdag 18. august 19:30 Oppmøte ved Follo Museum. Intervaller, 10x2 min, 2 min pause i deler av terrengkarusell løypa på Seiersten Skanse. Også Follotrimmen på Ås, ved NMBU, 5 km kl 18. om noen trenger 'oppvarming' :-)